A Fluffy Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Geschiedenis van het Huis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bo
Admin/Leider
Bo


Aantal berichten : 81
IC posts : 3
Leeftijd : 22

Character sheet
Gender: Male
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Geschiedenis van het Huis Empty
BerichtOnderwerp: Geschiedenis van het Huis   Geschiedenis van het Huis Icon_minitimeza okt 05, 2013 7:02 am

Hoe zijn deze knuffels tot leven gekomen? En waar zijn de menselijke bewoners gebleven?

Dat is nog onzeker, voor iedereen. Er ontstaan theorieën, waarvan eentje absoluut de grootste is. Hij is gebaseerd op een briefje dat nog op het bureau van de Zwarte Kamer lag.

Ik begin me vreemd te voelen de laatste tijd. Leeg. Ik kan niet goed meer nadenken, lijkt het. Mijn gedachten draaien in een cirkel. Volgens mij word ik gek. Al mijn knuffels lijken een blauwige gloed te hebben. Er klopt iets niet in dit huis. Papa zei al dat hij dat ook voelde. Net als Mama. De jongens hebben geen zin meer in voetballen, mijn zusjes hebben geen zin meer in knutselen of paardr
Daar houdt het verhaal op. Een inktvlek.

De theorie die hieruit is verzonnen:
Ooit, lang geleden, is er een soort vreemd gas in het huis verschenen. Die heeft ervoor gezorgd dat de oorspronkelijke bewoners zijn verdwenen, en de knuffels tot leven zijn gekomen.

De knuffels, die nu al een meer dan 8 jaar zo leven weten het helaas nog steeds niet zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geschiedenis van het Huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
A Fluffy Life :: Belangrijk :: Informatie :: Informatie-
Ga naar: